خبرگذاری نورا وب
خبرگذاری نورا وب
    حساب کاربری
    سبد خرید ( 0 )
      مبلغ قابل پرداخت
      مشاهده سبد خرید
      اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد کی‌ام‌سی / با معامله این مدل ۱۳۳ میلیون ضررمی‌کنید + جدول اردیبهشت ۱۴۰۴

      اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد کی‌ام‌سی / با معامله این مدل ۱۳۳ میلیون ضررمی‌کنید + جدول اردیبهشت ۱۴۰۴

      خبرگذاری نورا وب

      1404/02/29
      اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد کی‌ام‌سی / با معامله این مدل ۱۳۳ میلیون ضررمی‌کنید + جدول اردیبهشت ۱۴۰۴

      به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت کی ام سی در بازار آزاد و کارخانه، کی ام سی J۷ در بازار آزاد به قیمت ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله می شود این در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو حدود ۲۸۸ میلیون تومان ارزان تر است و بدین ترتیب کی ام سی J۷ در نمایندگی های کرمان موتور به قیمت ۱ میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان به فروش می رسد.

      قیمت بازار کی ام سی A۵ نیز حدود ۱ میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان است و در کارخانه حدود ۱ میلیارد و ۶۵۸ میلیون تومان قیمت دارد بدین ترتیب با خرید کی ام سی A۵ از کارخانه و فروش آن در بازار آزاد نزیدک به ۲۴۷ میلیون تومان سود می کنید. اما قیمت کارخانه کی ام سی T۸ حدود ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان می باشد در صورتی که این خودرو در بازار آزاد ۱ میلیارد و ۹۷۷ میلیون تومان قیمت دارد بدین ترتیب با معامله کی ام سی T۸ حدود ۱۳۳ میلیون تومان ضرر می کنید. در جدول زیر قیمت کارخانه و بازار آزاد کی ام سی در اردیبهشت ۱۴۰۴ را بخوانید.

      اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد کی ام سی - اردیبهشت ۱۴۰۴

      برندقیمت بازار آزاد(تومان)قیمت کارخانه(تومان)اختلاف قیمت(تومان)
      کی ام سی J۷۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۶۶۲,۰۰۰,۰۰۰۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰+
      کی ام سی A۵۱,۹۰۵,۰۰۰,۰۰۰۱,۶۵۸,۰۰۰,۰۰۰۲۴۷,۰۰۰,۰۰۰+
      کی ام سی X۵۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰+
      کی ام سی T۸۱,۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰۱۳۳,۰۰۰,۰۰۰-
      کی ام سی T۹۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰+

      مزایا و معایب کی ام سی A۵

      مزایا

      • امکانات رفاهی متعدد
      • کیت بدنه استاندارد
      • نسخه ری لانچ شده SWM
      • بهینه سازی پیشرانه نسبت به G۰۱F

      معایب

      • عرضه محدود
      • حذف گیربکس AT نسبت به G۰۱F
      • حضور در محدوده قیمتی S۵ و X۵
      • ساختار ساده تعلیق عقب (تورشن بیم)

      منبع خبر: اقتصاد آنلاین

      ثبت دیدگاه