حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
بررسی های مرکز ملی فضای مجازی نشان میدهد که در مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در ایتالیا، میزان انتشار خبر جعلی اوج گرفت و در ۴ ساعت مذاکره، ده ها خبر جعلی توسط رسانه های غیررسمی داخلی و رسانه های خارجی منتشر و سپس تکذیب شد حجم انتشار اخبار جعلی از مذاکرات در رم، بیشتر از مذاکرات مسقط بود، اما عملکرد تیم مذاکره کننده و تیم رسانه ای ایران مانع از اثرگذاری اخبار خلاف واقع شد.
منبع خبر: فرارو