خبرگذاری نورا وب
خبرگذاری نورا وب
    حساب کاربری
    سبد خرید ( 0 )
      مبلغ قابل پرداخت
      مشاهده سبد خرید
      جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ / آریو، نیسان و زانتیا چند؟

      جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ / آریو، نیسان و زانتیا چند؟

      خبرگذاری نورا وب

      1404/02/30
      جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ / آریو، نیسان و زانتیا چند؟

      به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، براساس قیمت خودروهای کارکرده در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴، زانتیا مدل ۱۳۸۲ یک لکه رنگ با ۱۷۸,۷۰۰ کیلومتر کارکرد به قیمت ۵۱۰ میلیون تومان به فروش می رسد. پژو ۲۰۷ دنده ای TU۵ مدل ۱۳۹۰ بدون رنگ با ۷۳ هزار کیلومتر کارکرد نیز به قیمت ۷۱۰ میلیون تومان آگهی شده است.

      رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ بدون رنگ با ۸۱ هزار کیلومتر کارکرد با قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان معامله می شود. در آگهی دیگری زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ بدون رنگ با ۲۲۳ هزار کیلومتر کارکرد نزدیک به ۶۸۰ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. جدول زیر را جهت اطلاع از لیست قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ بخوانید.

      قیمت خودروهای کارکرده امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴

      برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)
      سیتروئن زانتیا۱۳۸۲نقره ای/یک لکه رنگ۱۷۸,۷۰۰۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
      پژو ۲۰۷ دنده ای TU۵۱۳۹۸مشکی/بدون رنگ۷۳,۰۰۰۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
      پژو ۴۰۵ GLX بنزینی۱۳۹۷خاکستری/یک درب رنگ۱۴۰,۰۰۰۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
      رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک۱۳۹۷سفید/بدون رنگ۸۱,۰۰۰۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
      زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز۱۴۰۰آبی/بدون رنگ۲۲۳,۰۰۰۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
      زوتی آریو اتوماتیک ۱۳۹۷مشکی/بدون رنگ۷۱,۰۰۰۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

      مشخصات فنی آریو

      آریو یا همان زوتی Z۳۰۰ که در ایران با نام آریو S۳۰۰ نیز شناخته می شود، در سال ۲۰۱۲ سوار بر پلتفرم نسبتا قدیمی تویوتا پریمیو (premio) یا همان آلیون (Allion) یا همان آریون نسل اول (T۲۴۰) که بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ بر خط تولید برند تویوتا قرار داشت، ساخته و روانه بازار چین شد. با توجه به اشتراک پلتفرم، آریو نیز در فاصله محورها و طول کلی با تویوتا پریمیو کاملا یکسان اما در ارتفاع بلند تر و در عرض باریک تر بود و از این رو همچنان یک سدان سایز کوچک یا کامپکت به حساب می آمد. این خودرو یک بار در سال ۲۰۱۴ دستخوش تغییرات طراحی (فیس لیفت) شد که نمونه فیس لیفت شده آن به بازار ایران راه نیافت.

      جدا از اشتراک پلتفرم با یکی از محصولات قدیمی تویوتا و داشتن فضای کابین راحت و جادار، پیشرانه های میتسوبیشی ۱.۵ و ۱.۶ لیتری آن نیز از نقاط قوت و محل اعتبار این خودرو به حساب می آید. اما مشکل عمده این پیشرانه های تنفس طبیعی نداشتن توان و گشتاور کافی برای ارائه یک سواری رضایت بخش است.

      منبع خبر: اقتصاد آنلاین

      ثبت دیدگاه