به گزارش اقتصادآنلاین، این حضور با هدف تعامل مستقیم با مخاطبان، دریافت بازخوردهای مردمی، تقویت تصویر برند در اذهان مشتریان و هم سویی با رویکردهای نوین مدیریتی گروه صنعتی ایران خودرو صورت می گیرد.
ایساکو در این رویداد تخصصی، با تمرکز بر توسعه کمی شبکه فروشگاه های مجاز و منبع یابی تامین قطعات، به ویژه از منابع داخلی در راستای افزایش عمق ساخت داخل، همچنین شناسایی بازارهای بالقوه صادراتی، مشارکتی فعال دارد. شناسایی فرصت های جدید کسب وکار و تبادل دانش فنی نیز از دیگر اهداف این شرکت از حضور در نمایشگاه عنوان شده است.
در بخشی از غرفه این شرکت، آموزش و اطلاع رسانی در زمینه شناسایی قطعات تقلبی در دستور کار قرار دارد و بازدیدکنندگان می توانند با نحوه استفاده از سامانه اصالت کالا، کاربرد سرشماره پیامکی ۳۰۰۰۳۱ و اپلیکیشن ایساکو به صورت تشریحی آشنا شوند.
بیستمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۴۵ هزار مترمربع برگزار می شود و یکی از رویدادهای شاخص صنعت خودرو کشور به شمار می رود؛ این نمایشگاه بستر مناسبی برای تبادل دانش، معرفی فن آوری های نوین و توسعه همکاری های صنعتی فراهم می آورد.
ایساکو در این نمایشگاه از تاریخ ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۴، از ساعت ۸ تا ۱۵، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۴۴ (خلیج فارس)، طبقه هم کف، غرفه شماره ۱۲، پذیرای بازدیدکنندگان است
منبع خبر: اقتصاد آنلاین