به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، در نامه ابلاغی احمد میدری به دستگاه های اجرایی آمده است: طبق مفاد بند (۱۰) ماده (۳) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۴ کشور، دستگاه های اجرایی مکلفند نسبت به ارائه امکانات و خدمات رفاهی به بازنشستگان و موظفین خود در سقف اعتبارات ابلاغی مربوط اقدام کنند.
وزیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تاکید کرده که در راستای تحقق عدالت اجتماعی، بهبود وضعیت معیشتی و ارتقای سطح رفاه بازنشستگان و موظفین، زمینه اجرای ماده مذکور به نحو شایسته فراهم شود.
براساس این گزارش، نامه وزیر تعاون با پیشنهاد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مبنی بر ارائه امکانات و خدمات رفاهی دستگاه های اجرایی به بازنشستگان و موظفین، ابلاغ شده است.
براساس ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه های اجرایی مکلفند در چارچوب بودجه های مصوب و آیین نامه ای که به تصویب هیأت وزیران می رسد، کارمندان و بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان را علاوه بر استفاده از بیمه پایه درمان، با مشارکت آنان به صورت هماهنگ و یکنواخت برای همه کارمندان دولت تحت پوشش بیمه های تکمیلی قرار دهند.
منبع خبر: اقتصاد آنلاین