خبرگذاری نورا وب
خبرگذاری نورا وب
    حساب کاربری
    سبد خرید ( 0 )
      مبلغ قابل پرداخت
      مشاهده سبد خرید
      قیمت بازار آزاد محصولات دوگانه سوز داخلی / ساینا دوگانه سوز چند؟ + جدول اردیبهشت۱۴۰۴

      قیمت بازار آزاد محصولات دوگانه سوز داخلی / ساینا دوگانه سوز چند؟ + جدول اردیبهشت۱۴۰۴

      خبرگذاری نورا وب

      1404/02/07
      قیمت بازار آزاد محصولات دوگانه سوز داخلی / ساینا دوگانه سوز چند؟ + جدول اردیبهشت۱۴۰۴

      به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت بازار آزاد محصولات دوگانه سوز داخلی، زامیاد پادرا پلاس دوگانه سوز مدل ۱۴۰۳ با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد و زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز مدل ۱۴۰۳ آپشنال SVD با قیمت ۷۳۵ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می رسد. همچنین ساینا S دنده ای دوگانه سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار آزاد حدود ۵۶۵ میلیون تومان قیمت دارد.

      براساس قیمت بازار سورن دوگانه سوز در اردیبهشت ماه ۱۴۰۴، سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۴ با قیمتی معادل ۸۸۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود و سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۳ نیز حوالی ۸۵۰ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت بازار آزاد محصولات دوگانه سوز داخلی در اردیبهشت ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.

      قیمت بازار آزاد محصولات دوگانه سوز داخلی - اردیبهشت ۱۴۰۴

      برندمدلکارکرد(کیلومتر)قیمت (تومان)
      زامیاد پادرا پلاس دوگانه سوز۱۴۰۳صفر۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
      زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز۱۴۰۳ آپشنال SVDصفر۷۳۵,۰۰۰,۰۰۰
      ساینا S دنده ای دوگانه سوز۱۴۰۳صفر۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
      سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه سوز۱۴۰۴صفر۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
      سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه سوز۱۴۰۳صفر۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰

      خودرو بنزینی بخریم یا دوگانه سوز؟

      در مقایسه بین خودروهای بنزینی و دوگانه سوز، کاملا طبیعی است که خودروهای بنزینی برتر ظاهر می شوند چرا که تنها نقطه ضعف بنزین در مقابل گاز طبیعی قیمت بالاتر آن است. برای کسانی که استفاده زیادی از اتومبیل خود ندارند، خرید یک خودرو بنزینی با هزینه های نگهداری پایین و استهلاک کمتر گزینه ای معقول خواهد بود. استفاده از گاز طبیعی تنها به افرادی توصیه می شود که از اتومبیل خود برای مدت طولانی استفاده می کنند، نظیر رانندگان تاکسی ها یا افرادی که در اسنپ به فعالیت مشغول هستند.

      از سوی دیگر باید توجه داشت که فناوری استفاده از گاز CNG به عنوان سوخت جایگزین در خودروهای بنزینی به منظور کاهش آلایندگی، راهکاری منسوخ است که عمر آن به سال ها پیش باز می گردد. در شرایط امروزی دولت ها برای کنترل آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت، به استفاده از خودروهای هیبریدی برقی بنزینی روی آورده اند و کمتر کسی به فکر استفاده از گاز طبیعی به عنوان سوخت خودروها است.

      منبع خبر: اقتصاد آنلاین

      ثبت دیدگاه