کاتسوهیرو هارادا، کارگردان سری Tekken، در طول سال ها داستان های جالبی تعریف کرده اما ماجرای حضور فراموش شده Pacman در جهان Tekken از همه آنها جالب تر است.
این داستان درباره نسخه «عضلانی» Pacman است که قرار بود در Tekken اورجینال یک مبارز قابل بازی باشد. در مصاحبه جدید با سایت ژاپنی 4Gamer، هارادا توضیح داد که Pacman می توانست یک شخصیت واقعی باشد. طراحی کاراکتر او همان سر زرد معروف را روی یک بدن عضلانی قرار داده بود. او آنقدر به این ایده باور داشت که آن را به تورو ایواتانی، خالق Pacman پیشنهاد داد اما واکنش خوبی دریافت نکرد.
در واقع، ایواتانی به این جوان جسور تذکر داد و گفت استفاده از نماد شرکت به این شکل، «غلط» است. پس از آن هم یک «سند قطور» به هارادا داد که مشخص می کرد Pacman باید چگونه در پروژه های دیگر ظاهر شود. نکته طنزآمیز اینجاست که این داستان حالا به نوعی تکمیل شده است. Tekken 8 به تازگی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد Pacman، یک مرحله و آیتم های ظاهری مخصوص به این شخصیت را در خود قرار داد.

منبع خبر: گیم فا