Capcom با همکاری معبد Kiyomizu-dera در کیوتو، نسخه ای وفادار به این مکان را برای Onimusha: Way of the Sword بازسازی کرده است.
آکیهیتو کادوکی، تهیه کننده بازی، در گفت وگو با سایت GamesRadar طی رویداد Summer Game Fest گفت:
ما با مسئولان معبد Kiyomizu-dera همکاری داشتیم. برای ما مهم بود که این مکان های واقعی در کیوتوی ژاپن نه فقط از نظر چیدمان امروزی، بلکه با در نظر گرفتن ظاهرشان در بازه زمانی تاریخی که بازی در آن اتفاق می افتد، به درستی بازسازی شوند.
دلم می خواهد بازیکنان Onimusha: Way of the Sword اگر فرصتی برای بازدید از معبد واقعی در کیوتو پیدا کردند، بتوانند شباهت هایی را که در طراحی بازی به آن ها دقت کرده ایم، تشخیص دهند و بخش هایی را ببینند که دقیقاً شبیه بازی هستند. البته فکر می کنم متوجه تفاوت هایی هم بشوند و این تفاوت ها از نوعی باشند که حس جالبی القاء کنند.
معبد Kiyomizu-dera اخیراً به یکی از مکان های پرطرفدار در بازی های ویدیویی تبدیل شده و در دو عنوان Assassin’s Creed Shadows و Rise of the Ronin شاهد آن بوده ایم. این موضوع باعث می شود تلاش Onimusha برای بازسازی دقیق این مکان با وجود فضای ماورایی بازی برجسته تر به نظر برسد، حتی اگر Capcom از تغییراتی که بنا به اقتضای بازی اعمال کرده، آگاه باشد.
منبع خبر: گیم فا