خبرگذاری نورا وب
خبرگذاری نورا وب
    حساب کاربری
    سبد خرید ( 0 )
      مبلغ قابل پرداخت
      مشاهده سبد خرید
      سقوط تاریخی قیمت خودرو ری‌را / این مدل نزدیک به نیم میلیارد ارزان شد + جدولاردیبهشت ۱۴۰۴

      سقوط تاریخی قیمت خودرو ری‌را / این مدل نزدیک به نیم میلیارد ارزان شد + جدولاردیبهشت ۱۴۰۴

      خبرگذاری نورا وب

      1404/02/25
      سقوط تاریخی قیمت خودرو ری‌را / این مدل نزدیک به نیم میلیارد ارزان شد + جدولاردیبهشت ۱۴۰۴

      به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، ری را به عنوان اولین کراس اوور ایرانی سال گذشته توسط شرکت ایران خودرو به بازار عرضه شد. قیمت این خودرو نسبت زمان عرضه افت شدیدی داشته است که به بررسی آن می پردازیم.

      بر اساس قیمت بازار ری را در اردیبهشت ۱۴۰۴، برای خریدری را ۱.۷ لیتر توربو ۶ سرعته اتوماتیک مدل ۱۴۰۴ باید چیزی حدود۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان بپردازید این درحالی است که این خودرو در ابتدای سال ۱۴۰۴ با قیمت ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معامله می شد بدین ترتیب این خودرو نسبت به ماه قبل نزدیک به ۱۷۰ میلیون ارزان تر شده است.

      همچنین ری را ۱.۷ لیتر توربو ۶ سرعته اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ با قیمت ۱ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد این درحالی است که این خودرو در اواسط زمستان سال گذشته به قیمتی حدود ۲ میلیارد تومان معامله می شد بدین ترتیب این مدل ری را نزدیک به ۴۷۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است. جهت استعلام قیمت بازار آزاد ری را - اردیبهشت ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.

      قیمت بازار آزاد ری را - اردیبهشت ۱۴۰۴

      برندمدلکارکرد(کیلومتر)قیمت (تومان)
      ری را ۱.۷ لیتر توربو ۶ سرعته اتوماتیک۱۴۰۴صفر۱,۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰
      ری را ۱.۷ لیتر توربو ۶ سرعته اتوماتیک۱۴۰۳صفر۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰

      مقایسه فنی ری را با جک اس ۳

      محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با بهره گیری از موتور EF۷PTC با ظرفیت ۱۶۴۵ سی سی، توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. ری را مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک (AT) است و در مدت ۱۰.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. حداکثر سرعت ری را بنزینی ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

      جک S۳ از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر بهره می گیرد. گیربکس این خودرو از نوع اتوماتیک سی وی تی است. جک S۳ در بخش فنی اگرچه قدرت و گشتاور کمتری را نسبت به ری را ارائه می دهد اما بهره گیری آن از پیشرانه تنفس طبیعی و عدم درگیری این پیشرانه با بنزین های بی کیفیت وطنی سبب شده که کمترین میزان خرابی را در بین هم سگمنت های خود داشته باشد. ضمن اینکه ترکیب این پیشرانه با گیربکس سی وی تی سبب شده است که مصرف سوخت S۳ نیز عدد مناسبی باشد.

      منبع خبر: اقتصاد آنلاین

      ثبت دیدگاه